Say cheese!!!

Det blir vad du gör det till! Another day in paradise:)

Visualisering.

inspiration Permalink3
Det sägs att om man önskar något kan man visualisera det, se det framför sej, för att uppnå det. Det tror jag med! Josef Fares också, som han just sa på Tv! Jag påmindes då om att sätta mej och fundera på vad för drömmar jag har just nu. Det har hänt så mycket bra och roligt på sistone så jag har inte tänkt så mycket på framtiden!
Dreams is what im made of! :)
 
 
Kan man skapa ett så här snyggt rosa hus med träd på så kan man göra vad som helst!!!:)
Pepp, Magdeburg, Tyskland i somras!!
 
 
#1 - - Rebecca:

Jag tror verkligen att visualisering är bra <3

Svar: Yay!! :) Det blir ju som undermedveten planering;)
heartsparkle.blogg.se

#2 - - Anonym:

Visualisering funkar alltid för mig! Jag "framkallar" alltid det jag vill :) Rekommenderar "The Secret"-böckerna om du är intresserad av att uppnå drömmar, osv. Ha en supertrevlig helg!

#3 - - princessmelis.com:

Det var jag som skrev kommentaren här ovan! :) Hihi kramis

Svar: Å ja verkligen, gillar med dom:) Kul att höra att det funkar för dej me!! Trevlig vecka;) Kram
heartsparkle.blogg.se

Till top